reklama

Obama, či Putin

To je , akoby som sa pýtala, či Stalin, alebo Hitler, či Trump, alebo Clintonová. Ťažko povedať. Jeden druhému vyčíta niečo, čo buď robí sám, alebo niečo iné, ba až horšie..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ani jeden mi až tak sympatický nie je, ale pán Putin mi je možno bližšie, keďže je Slovan, ako ja, ale to neznamená, že ho teraz budem velebiť. Takisto je to aj s pánom Obamom. Uznávam jeho snahu o prácu v oblasti zlepšenia ľudských práv a práv žien a jeho názory v týchto sférach schvaľujem a uznávam ich, ale ako človek zahraničnej politiky mi príde mierne mimo svojich plánov a výrokov..

Celkom nechápem tú mániu posledných mesiacov na Slovensku, keď sa každý s každým osočuje štýlom: Ty si komunista, ty si prozápadný zapredanec a podobne...O čom to celé je? Potom mi príde reakcia: Čo ty len o tom vieš. Si mladá. Nič nechápeš. Si zapredaná, či zaostalá...a sme zas tam, kde sme boli...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie, nie som ani zapredaná, ani zaostalá. Pozerám sa na túto problematiku triezvymi očami. Tam, kde viem nájsť negatíva, tam viem nájsť aj pozitíva. Rovnako to je aj u týchto pánov. Vo veci domácej politiky vlastne nie je o čom hovoriť, snáď len diskutovať...nech sa USA tvári pokrokovo, ako chce, predsa len má takmer všetko u nich trhliny...A čo Rusko? Pokrok by chceli, ale nerozumejú, že spoločenskými rozdielmi na úrovni, akej ú v ich krajine, ich nedosiahnu... No stále mi ani jeden nepripadá sympaticky v štýle zahraničnej politiky...aj keď ostáva pravdou, že narozdiel od pána Obamu, pán Putin svoje zbroje v Sýrii neskrýva za ľudské úmysly ochrany a nerobí za chrbtom opak....Ale na rovinu dáva jednoducho ľuďom poznať, že predsa len z tej pomoci pánovi al - Asadovi niečo bude mať..Aj keď sám vraví: "Nechodíme tam, kam nás nezavolajú, či nepozvú". 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže, ku komu z nich sa viac skláňať? K nikomu. Slováci neuveriteľne zabúdajú na svoju suverenitu...a tú by sme si mali zachovať. Ale treba pochopiť aj to, že ani bez jedného sa nezaobídeme....Len by sme mali začať rozmýšľať viac triezvo a rozumne a nie zaujato...A hlavne. Nestrácať svoju identitu.

Martina Šulová

Martina Šulová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Blogerka, editorka, feministka, aktivistka za ľudské práva, práva žien a detí, pro - life /rka(?), no hlavne žena - človek, sem - tam si urobím rozhovory s osobami, ktoré ma zaujmú, aby som mala informácie a odpovede na svoje otázky priamo zo zdroja. Ako sa vraví : Keď to neurobíš ty, kto iný? Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu