reklama

A ved zbierajme

Samolepky a albumy. Každý sme nejaké zbierali,keď se boli malí. Blíži sa Euro 2016 a ja namiesto lopty zbieram samolepky. Zas a znovu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ani by som nevedela,že niečo také je,ale moja mladšia sestra mi v záchvate psychózy volala, že to v škole začali a ona chce tiež. Matne si spomínam,že prednedávnom bola mánia v obchodných reťazcoch. Dnes ich vymenili za figúrky. Už vtedy som si vravela : Čo je to za blbosť?. Rodičia míňajú majland len na to, aby mali ich ratolesti chvíľkovú radosť, ktorá o pár týždñov skončí v zbere papiera. To už môžem hodiť eurá do cirkulárky. A dnes namiesto cirkulárky hádžem peniaze pani predavačke v novinovom stánku za niečo, čo sa bude ešte mesiac lepiť a potom mi príde sms: Nemám to kam dať, nevezmeš si ich? Ach....už som tal skončila so Šmolkami...A nejako premýšľam, čo sa to porobilo, že presne to, čo mi nedávalo zmysel u iných, praktizujem odrazu aj ja...

Martina Šulová

Martina Šulová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Blogerka, editorka, feministka, aktivistka za ľudské práva, práva žien a detí, pro - life /rka(?), no hlavne žena - človek, sem - tam si urobím rozhovory s osobami, ktoré ma zaujmú, aby som mala informácie a odpovede na svoje otázky priamo zo zdroja. Ako sa vraví : Keď to neurobíš ty, kto iný? Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu