reklama

Aj dedkovci sú fajn...

Vraj starí ľudia lezú na nervy a vlastne už nemajú žiadnu úlohu v spoločnosti....zase som sa čosi múdre dozvedela.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Dôchodci sú jedna veľká diskriminovaná skupina. Rozumný človek má podobný názor. Vezmite si to od začiatku.

Od vlády sú klamaní a okrádaní, od mladých odsudzovaní a odstrkovaní. Ako to myslím? nasledovne.

Vláda, tá mater všetkých super vecných potomkov, si z dôchodcov robí poriadnu prdel. Doslova. Tvári sa, že ich má rada. Neviem, neviem, teda, ako vy, ale ja si z niekoho, koho mám rada nerobím dobrý deň...Dobre. Občas. Veď, sranda byť musí. Ale aj tá sranda má hranice. veď nebudem niekoho okrádať, vymýšľať si a robiť z neho vola. Až mi srdce stíska. Tí ľudia odrobili celý život na to, aby tu ešte nejaké Slovensko bolo. Asi sa začnem báť svojho dôchodku, ak mi ho vláda povolí..

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mladí, tí sú proste mladí. Úprimne priznávam, že občas aj mne lezú podaktorí starší ľudia na nervy. Objavila som však v sebe pud sebazáchovy a sebazapretia nervov a naučila som sa v takých chvíľach povedať si: Boli tu pred tebou. Počkaj, aká ty budeš v ich veku...A ten prístup a pohľad na nich okamžite zmäkne..

Ja mám svojich dedkovcov rada. Sú to vtipní ľudia. Od dedka "vševedka", ktorý si ma neustále doberá a triafa hlášky, ktoré najväčší ironik sveta netromfne, k babke "vtipálke" s heslom "Bez zmyslu pre humor a pevných nervov 50 rokov v manželstve neprežiješ...". Vždy sa od nich niečo pekné a zaujímavé dozviem. Možno je to tým, že som s nimi prakticky od narodenia. Vyrastala som na dedine, dedkovcov som mala pár stoviek metrov od domu. Bolo to fajn. Babkine "diéty", aj dedkove vynálezy. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je mi smutno z toho, že sa dnešnou dobou na týchto ľudí pozabúda. Že sa nájde človek, ktorý si o nich myslí, že už do spoločnosti nepatria, respektíve na jej okraj. Prečo vlastne? Ja sa k tým svojim správam s úctou. Už len z toho dôvodu, že prežili moju pubertu a mnohé "excesy" a stále ma ľúbia.. Nepripúšťam im, že už nie sú dôležití. Možno nie sú fyzicky už toľko zdatní, ale rozumu majú ešte dosť. Bohužiaľ, využívajú ho na svoje účely nesprávni ľudia..

Možno by bolo občas treba, zabudnúť na predsudky a prestať našich "starších" brať len ako odpad a to, čo už nebude...Len tak...premýšľam...

Martina Šulová

Martina Šulová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Blogerka, editorka, feministka, aktivistka za ľudské práva, práva žien a detí, pro - life /rka(?), no hlavne žena - človek, sem - tam si urobím rozhovory s osobami, ktoré ma zaujmú, aby som mala informácie a odpovede na svoje otázky priamo zo zdroja. Ako sa vraví : Keď to neurobíš ty, kto iný? Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu