reklama

Už nepotrebujem GPS

Keď máte narodeniny, obyčajne vám príde kopec blahoželaní. Samozrejme, keby niet sociálnych sietí, nebolo by ich toľko. Nie, že by si nik nespomenul, ale pozitívnou stránkou sociálnych sietí je, že dokážu aj spájať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nie vždy je to o tom istom, ako v štýle: Veľa zdravia, šťastia a lásky...niekedy, ako napríklad mne včera, príde blahoželanie, v ktorom vám priatelia poprajú splnenie snov. Také obyčajné a zároveň netypické. Pretože nie vždy máte tie sny na papieri, v zozname, alebo akokoľvek inak usporiadané.

Tak sa zamyslíte. Prvú štvrťstoročnicu ste prešli, druhá je pred vami. A vy vidíte okolo seba reakcie, akoby ste už šli do poslednej. Akoby tie ďalšie roky nemali byť. Veď ste si už prežili toho dosť, je na čase sa usadiť v živote. A vy ani neviete, kam sa usadíte. Sedím a premýšľam o tých snoch, ktoré by som si mala plniť a ľuďoch, ktorí tvrdia, že som ich už mala mať dávno splnené. Ale bol dostatok času? Čo s nimi teraz? Má sa ich človek vzdať, odložiť, zmeniť? Čo ďalej? Nemám pocit, že by som prišla v živote k bodu, ktorý by ma od nich odkláňal. Čím som staršia, dospelejšia (vraj), tým viac po nich priahnem. Energia neustupuje, ona prichádza. V momente mi príde ľúto tých, ktorí sa nechali presvedčiť o tom, že sa musia svojich ideálov a snov vzdať. Ľudia, nerobte to.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak ma potešilo toto prianie o splnených snoch a odpovedala som: Ďakujem. Cesta za ich splnením bude ešte veľmi dlhá, ale aspoň už nepotrebujem GPSko...

Martina Šulová

Martina Šulová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Blogerka, editorka, feministka, aktivistka za ľudské práva, práva žien a detí, pro - life /rka(?), no hlavne žena - človek, sem - tam si urobím rozhovory s osobami, ktoré ma zaujmú, aby som mala informácie a odpovede na svoje otázky priamo zo zdroja. Ako sa vraví : Keď to neurobíš ty, kto iný? Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu