reklama

GODZONE Tour už o týždeň

Lebo kde sú dvaja alebo traja zhromaždení v mojom mene, tam som ja medzi nimi.(Mt 18,20) Príď aj ty :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Znovu prišiel november a s ním aj možnosť znovu sa zísť na každoročné chvály na GODZONE Tour. Tak ako každý rok, aj tento rok je možnosť prísť vo viacerých mestách SR .

Prečo prísť? Na toto sa ťažko odpovedá. Sama som bývala ochladnutým veriacim, ale určitým spôsobom práve združenia ľudí na podujatiach ako je toto vo mne vyvolalo potrebu viac sa zaujímať o otázku viery a ešte viac sa odovzdávať odpovedi na ňu a hľadať, na akých atribútoch vlastne môj vzťah k Bohu stojí. 

A vieš čo? "Najsuperskejšie" je, že si nič nemusíš extra so sebou brať. Vezmi seba a prehovor aj kamošov. Strach, obavy a pochybnosti nechaj doma, alebo ich rovno radšej znič. Nič dobré ti neprinesú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Možno máš pochybnosti, prečo by si mal chodiť, otázky, čo tam budeš robiť. No, preto som dala do úvodu výrok z Písma. Nezabudni, ide o veľké stretko, ktoré ťa o nič neobere, ešte ti naviac dá :)

Áno, ide o veľa. Ale nie v takom duchu, ako si ty myslíš. Ako vravím, nemáš čo stratiť, len získať. Možno sa za celý čas strávený tam s nikým nezoznámiš a vieš čo? Je to len na tebe. Možno tam spoznáš veľa nových kamošov. Znovu. Je to na tebe. Ja ti len chcem toľko povedať, že zažiť chvály s inými ľuďmi, vzdávať úctu Pánovi na jednom mieste, to v sebe nesie obrovskú dávku sily. Ide o viac. Takže

A či ťa to zmení? Možné to je. Možno práve tu objavíš svoj skutočný vnútorný stav a vzťah k Bohu. A možno si len tým, ktorý si príde tento vzťah utvdiť. Ani jedno nie je nikdy na škodu. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže. 18.11 - Prešov, 19.11 - Poprad, 20.11 - Žilina, 21.11 - Banská Bystrica, 22.11 - Bratislava

Martina Šulová

Martina Šulová

Bloger 
  • Počet článkov:  86
  •  | 
  • Páči sa:  3x

Blogerka, editorka, feministka, aktivistka za ľudské práva, práva žien a detí, pro - life /rka(?), no hlavne žena - človek, sem - tam si urobím rozhovory s osobami, ktoré ma zaujmú, aby som mala informácie a odpovede na svoje otázky priamo zo zdroja. Ako sa vraví : Keď to neurobíš ty, kto iný? Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu